Skip to content

Oferta

Brand to Brand pomoże Ci wdrożyć produkty licencyjne. Nasza oferta obejmuje 6 modułów współpracy. Możesz skorzystać z dowolnych.

1. Szkolenie na dobry początek

Na początku współpracy proponujemy bezpłatne szkolenie, podczas którego przedstawiamy zasady pracy z licencjodawcami. Ułatwia nam ono późniejsze działania, gdyż zdobyta wiedza pozwala zrozumieć uwarunkowania prawne, ograniczenia i możliwości, nomenklaturę oraz cały proces.

2. Lista dostępnych licencji w Polsce i na świecie

Po gruntownej analizie Twojej oferty, poznaniu specyfiki grupy docelowej podpisujemy umowę o zachowaniu poufności (NDA). Daje to wszystkim stronom komfort działania. Następnie opracowujemy dla Ciebie propozycje marek, z którymi warto nawiązać współpracę. Weryfikujemy jakie działania marketingowe planują, jaka jest wizja rozwoju produktu, a także określamy ogólne warunki współpracy.

3. Rozmowy i negocjacje z licencjodawcą

Kontrakt licencyjny to zobowiązanie pomiędzy Twoją firmą, a licencjodawcą. My ułatwiamy jego podpisanie: towarzyszymy Ci na każdym etapie, pomagamy przygotować dokumentację, opracować budżet, negocjujemy w Twoim imieniu lub razem z Tobą i ustalamy wszystkie warunki współpracy.

4. Przygotowanie produktów licencyjnych

Kolejny etap to współpraca z Twoim zespołem projektantów. Wspólnie przygotowujemy nowe produkty, prowadzimy proces akceptacji, zgodnie z wymaganiami licencjodawcy. Jeśli potrzebujesz – mamy też swoich grafików doświadczonych w projektowaniu produktów licencyjnych.

5. Wprowadzenie produktów na rynek

Po zakończeniu produkcji rozpoczyna się czas na działania promocyjne. Na tym etapie dajemy Ci wsparcie m.in. w zakresie budowania programów lojalnościowych, akcji trade marketingowych, czy kampanii konsumenckich. Wszystkie działania oczywiście ustalamy i akceptujemy licencjodawcą.

6. Realizacja zapisów kontraktu licencyjnego

Często jednym z największych wyzwań, blokujących podjęcie decyzji o rozwoju jest brak czasu. Z nami nie musisz się o to martwić. Odciążamy Cię z wszystkich formalności związanych z realizacją kontraktu. Zajmiemy się bieżącą korespondencją, czy raportami sprzedaży prognoz na kolejne okresy.

Warunki finansowe ustalane są indywidualnie po określeniu zakresu współpracy, liczby wdrażanych produktów licencyjnych oraz procesów licencjodawcy.

Poznajmy się!
Umów się na bezpłatną konsultację z ekspertami Brand to Brand.

© Brand to Brand 2023
We are using: FreepikPixabayUnsplash. Icons made by Freepik from www.flaticon.com.