Brand to Brand współorganizatorem Strefy Licencji

5
(3)

Podczas tegorocznych Targów KIDS’ TIME w Kielcach w dniach 22-24.02.2023 nastąpiło uroczyste otwarcie pierwszej i jedynej w Polsce Strefy Licencji, która wspiera firmy działające lub chcące działać w branży licencyjnej.

Strefę Licencji odwiedziło wielu zainteresowanych – licencjobiorców, licencjodawców, dystrybutorów, pośredników sprzedaży oraz wiele osób związanych z biznesem licencyjnym lub nim zainteresowanych.

Czym jest Strefa Licencji?

– nowy kanał promocji produktów licencyjnych,

– źródło wartościowych kontaktów biznesowych,

– miejsce do zaprezentowania oferty handlowej przedsiębiorstwa,

– platforma dotarcia do zaangażowanych odbiorców,

– baza wiedzy, która rozwija biznes,

– społeczność działająca w biznesie licencyjnym.

Co ważne – Strefa Licencji jest aktywna przez cały rok w trzech obszarach: online, w druku i na żywo.

Kto stworzył Strefę Licencji i dlaczego?

Strefa Licencji powstała w oparciu o wiedzę i wieloletnie doświadczenie zespołu Brand to Brand oraz redakcji portalu Nalicencji.pl. Potencjał rynku licencyjnego jest im bardzo dobrze znany, dlatego też pragną promować oferty i produkty licencyjne, a jednocześnie dzielić się wiedzą, budować środowisko biznesowe, które rozwija i promuje w Polsce ten sektor produktów i usług.

Co zyskuje każda firma będąca w Strefie Licencji?

Strefa Licencji to niecodzienna okazja do zobaczenia bogatej oferty produktów licencyjnych w jednym miejscu. Jest to także przestrzeń idealna do zapoznania się z planami marketingowymi poszczególnych marek licencyjnych.

Korzyści oraz role pełnione w Strefie Licencji są ściśle związane z daną grupą uczestników:

– licencjodawcy – przekazują profesjonalną wiedzę o potencjale swoich marek licencyjnych, głównie poprzez prezentowanie planowanych wydarzeń oraz działań marketingowych budujących i umacniających ich pozycję na rynku,

– licencjobiorcy – otrzymują możliwość zaprezentowania różnorodnej gamy swoich produktów licencyjnych, udostępniania kontaktów sprzedażowych, co finalnie generuje większą sprzedaż,

– pośrednicy sprzedaży (kanał nowoczesny, tradycyjny, e-commerce) – zdobywają esencjonalną i unikalną wiedzę o markach licencyjnych, o ofercie produktowej wraz z bezpośrednimi kontaktami do producentów / dystrybutorów,

– każdy uczestnik – zdobywa cenne kontakty, nawiązuje nowe relacje biznesowe, pozyskuje wiedzę o rynku i odkrywa nowe drogi rozwoju.

Strefa Licencji jako sposób na zdobycie nowych Klientów

Wymiana informacji, wiedzy, prezentacja oferty i pozyskiwanie nowych kontaktów biznesowych będą możliwe w ramach czterech obszarów działania:

SPOTKANIA i WYDARZENIA

Pierwsze spotkanie odbyło się na Targach KIDS’ TIME w Kielcach w lutym 2023 roku.

Kolejna Strefa Licencji offline:

– podczas Wydarzenia BIZNES NA PLUSIE | Warszawa | czerwiec 2023 r. | Szczegóły wkrótce.

Na pierwszym spotkaniu podczas targów KIDS’ TIME każdy mógł:

– otrzymać pierwszy katalog Strefa Licencji w formie drukowanej,

– wziąć udział w prelekcjach o markach i rynku licencyjnym (tematyka poniżej),

– skorzystać z networkingu, wymiany wiedzy biznesowej z osobami z branży – przy dobrej kawie 😊,

– zwiedzić galerię produktów licencyjnych od wystawców targów KIDS’ TIME.

Tematy poruszane podczas prelekcji:

– trendy licencyjne w Polsce,

– plany premier i kampanii marek licencyjnych w 2023 roku,

– sposoby na ocenienie potencjału licencji,

– produkty oryginalne a podróbki.

CAŁOROCZNY KATALOG

W katalogu prezentowane są różnorodne licencje podzielone na marki licencyjne oraz rzetelna i użytkowa baza branżowych kontaktów wraz z przydatnymi linkami.

Gdzie można otrzymać katalog?

– na targach hurtowych sezon Wiosna/Lato m.in.: Panda, M&Z, Ateneum, Abro, EURO-Trade, B&S, Monika,

– podczas Biznes Spotkania BIZNES NA PLUSIE | czerwiec 2023 | Warszawa,

– jako dodatek do prenumeraty magazynów: Świat Zabawek, Papierniczy Świat, Świat Butów,

– oraz jako bezpłatna wysyłka do licencjobiorców.

STREFALICENCJI.COM

StrefaLicencji.com to ogólnopolska baza produktów licencyjnych i ogromna baza wiedzy licencyjnej. Prezentowane produkty zostały podzielone na marki oraz kategorie. Ułatwia to rozpoznanie rynku pod kątem danej licencji oraz szybkie zdobycie kontaktu do producenta, który dysponuje konkretnym produktem. Dzięki temu realne jest przekierowanie potencjalnych klientów bezpośrednio do firm dystrybuujących poszukiwane produkty. Każda firma ma możliwość zaprezentowania swoich wybranych produktów licencyjnych w tej przestrzeni. Katalog w wersji drukowanej wydawany jest na cały rok kalendarzowy, natomiast StrefaLicencji.com umożliwia dodanie produktu licencyjnego w dogodnym dla każdego momencie. StrefaLicencji.com to także baza wiedzy na temat licencji i planów marketingowych licencjodawców, prezentacje online oraz webinary.

Zainteresowani prezentacją swoich produktów mogą zgłosić się bezpośrednio do organizatorów Strefy Licencji:
Magda Gorzkowska | strefalicencji@brandtobrand.pl
Dorota Mazurek | dmazurek@unit.com.pl

SPOŁECZNOŚĆ BIZNESOWA

Strefa Licencji to także branżowy networking podczas organizowanych spotkań i wydarzeń. Dzięki tworzonej społeczności biznesowej Strefy Licencji możliwa będzie promocja nowości w social mediach oraz poprzez Newslettery. To także dodatkowa szansa na kreowanie łączonych akcji sprzedażowych. Każdy zarejestrowany członek otrzyma treści i video dedykowane tylko dla członków społeczności.

Zapraszamy do kontaktu!

Porozmawiajmy jak wesprzemy promocję Twoich produktów licencyjnych.

Jak oceniasz ten wpis?

Kliknij na gwiazdki, aby podzielić się swoją opinią!

Średnia ocena 5 / 5. Twój głos: 3

Nikt jeszcze nie ocenił tego wpisu. Bądź pierwszy!